Uvjeti poslovanja
Uvjeti web trgovine www.grandevita-shop.si sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), preporukama Gospodarske komore Slovenije, općim kodeksima elektroničke trgovine i elektroničke trgovine na tržištu Zakon (ZEPT).
Uvjeti poslovanja određuju uvjete korištenja web trgovine www.grandevita-shop.si kojom upravlja tvrtka Grandevita d.o.o., Jalnova ulica 49, 1000 Ljubljana. (u daljnjem tekstu “Davatelj”).
Web trgovina omogućuje kupnju dodataka prehrani i kozmetike od tvrtke Grandevita d.o.o.. Korisnik web ljekarne je fizička osoba koja ispunjava obrazac za registraciju i na taj način dobiva lozinku za ulazak u web trgovinu i pravo na kupnju. Kupac je korisnik koji kupnju vrši putem web trgovine.
Davatelj se obvezuje da će sljedeći podaci uvijek biti dostupni kupcu:
- podaci o identitetu Trgovca (posebno naziv tvrtke i sjedište tvrtke i matični broj gdje je tvrtka registrirana);
- detalji za kontakt koji omogućavaju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (adresa e-pošte, telefon itd.);
- informacije o bitnim karakteristikama proizvoda ili usluge internetske trgovine, uključujući usluge nakon prodaje i jamstva;
- informacije o dostupnosti proizvoda ili Usluge web trgovina;
način i uvjeti isporuke proizvoda ili izvršavanje usluga, posebno mjesto i vrijeme isporuke; - podaci o načinu plaćanja;
- informacije o vremenskoj valjanosti ponude iz internetske trgovine;
- informacije o razdoblju tijekom kojeg je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjetima za odustajanje;
- informacije o mogućnosti povrata proizvoda te je li i koliko takav povratak košta korisnika;
- informacije o postupku pritužbe korisnika i informacije o kontakt osobi trgovca za kontakte s korisnicima.
Ponuda i cijene
Zbog prirode internetskog poslovanja, ponuda proizvoda u internetskoj trgovini mijenja se i ažurira često i brzo. Stoga se mogu pojaviti i pogreške. Molimo vas da nas o njima obavijestite e-poštom: info@grandevita.si. Pokušat ćemo otkloniti nepravilnosti u najkraćem mogućem roku.
Unatoč iznimnim naporima da pruži najnovije i najtočnije informacije, davatelj usluga ne isključuje mogućnost netočnih podataka o cijeni ili dostupnosti. U tim rijetkim slučajevima ili u slučajevima kada se cijena ili status dostupnosti kod dobavljača promijeni tijekom obrade narudžbe, davatelj će omogućiti kupcu da odustane od kupnje ili će mu ponuditi najbolji način za rješavanje situacije.
Sve promocije i popusti objavljeni u web trgovini Grandevita vrijede isključivo za internet kupnje ili narudžbe.
Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca zaključuje se u trenutku potvrde narudžbe od strane ponuditelja (u trenutku primitka e-pošte “Narudžba prihvaćena”).
Sve cijene u internetskoj trgovini navedene su u kunama i uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno. Sve cijene u internetskoj trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave (vidi točku 3.) Sve cijene vrijede samo za elektroničko naručivanje proizvoda putem internetske trgovine.
Sve cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed zadanu valjanost, pa vrijede samo dok se svaki put ne promijene. Unatoč izvanrednim naporima Trgovca da pruži najnovije i točne podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni nisu točni.
U slučaju plaćanja debitnom ili kreditnom karticom, primjenjuju se i sljedeći uvjeti:
- platitelj (podaci korisničkog profila) mora biti ista osoba ili organizacija koja posjeduje platnu karticu,
- nakon dodjele ugovora nije moguće mijenjati sadržaj narudžbe ili konačni iznos narudžbe, osim u posebnim slučajevima koje odredi ponuditelj.
Plaćanje naručenih proizvoda
Za proizvode naručene na www.grandevita-shop.si možete platiti:
- Kreditnim ili debitnom karticom (Eurocard / Mastercard).
- predračunom na tekućem računu.
Zaštita potrošača
U ovom poglavlju Uvjeta i odredbi potrošač je fizička ili pravna osoba koja nabavlja i koristi proizvode u svrhe izvan svoje profesionalne ili dohodovne djelatnosti. U preostalim poglavljima pojam kupac odnosi se na kupca i potrošača. Grandevita posluje u skladu s važećim zakonom i u svakom trenutku brine o korisnicima i kupcima. U slučaju bilo kakvog spora, potrudit će se postići sporazumno rješenje. Sve moguće prigovore kupac može uputiti na objavljene kontakte.
Povrat
Korisnik (kupac) ima pravo kontaktirati Trgovca putem e-maila info@grandevita.si u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda i obavijestiti ga da odustaje od kupoprodajnog ugovora, bez potrebe da navede razlog za takvu odluku. Povratak kupljenih proizvoda Trgovcu u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora smatra se obaviješću o odustajanju. Jedini trošak koji snosi korisnik (kupac) zbog odustajanja od kupoprodajnog ugovora je trošak vraćanja proizvoda Trgovcu.
Kupljeni proizvodi moraju se vratiti trgovcu odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od datuma podnošenja obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Kupljeni proizvodi moraju se vratiti trgovcu neoštećeni, u nepromijenjenoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca).
Za vraćene proizvode Trgovac vraća uplaćeni iznos korisniku (kupcu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju.
Trgovac pažljivo pakira sve proizvode u kutiju za isporuku prije slanja. Svi proizvodi su neoštećeni prije pregleda, pažljivo pregledani i u originalnom pakiranju.
Smatra se da je obavijest o povlačenju ili proizvod poslana na vrijeme ako je pošiljka isporučena na vrijeme.
Pri kupnji na daljinu, trgovac može zadržati povrat primljenih uplata do povrata vraćene robe ili dok korisnik (kupac) ne dostavi dokaz da je roba vraćena, osim ako Trgovac ne nudi mogućnost preuzimanja vraćene robe.
U slučaju nedostupnosti već plaćenog proizvoda ili u slučaju iz prethodnog stavka, potrošač ili kupac koji je registrirani korisnik web stranice www.grandevita-shop.si može odabrati opciju kredita (bonusa) u iznosu već plaćeni iznos koji se može koristiti za buduće kupnje u web trgovini kao registrirani korisnik.
OBRAZAC za ostvarivanje prava potrošača na odustajanje od ugovora na daljinu.
Rješavanje stvarnih pogrešaka
Pogreška je stvarna:
- ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za stavljanje u promet;
- ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, ali koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata;
- ako stvar nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana;
- ako je prodavač isporučio stvar koja se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.
Kupac mora obavijestiti Trgovca i dostaviti detaljan opis kvara na info@grandevita.si najkasnije dva mjeseca od dana kada je kvar otkriven. rgovac nije odgovoran za nedostatke koji se pojave nakon 2 godine od kupnje. Kupac mora dopustiti trgovcu da pregleda proizvod. Ako se korisnik (kupac) žali na proizvod u prvih šest mjeseci od primitka proizvoda, Trgovac mora dokazati da je žalba korisnika (kupca) neopravdana, odnosno da proizvod nije neispravan. Ako korisnik (kupac) podnese prigovor nakon šest mjeseci od primitka proizvoda, postojanje nedostatka mora dokazati sam korisnik (kupac).
Korisnik koji je ispravno obavijestio trgovca o nedostatku ima pravo zatražiti od prodavatelja da:
- otkloniti kvar na robi ili
- vraća dio uplaćenog iznosa proporcionalno pogrešci ili
- zamijeniti neispravnu robu novom besprijekornom robom ili
- vraća uplaćeni iznos.
Odluku o tome koji će zahtjev za jamstvom podnijeti isključivo je na potrošaču i nije vezan ni za kakav redoslijed kojim su izrađeni. Ako postojanje nedostatka robe nije sporno, Trgovac mora udovoljiti zahtjevu korisnika što je prije moguće, ali najkasnije u roku od osam dana. Trgovac mora na zahtjev korisnika odgovoriti pismenim putem najkasnije u roku od osam dana od primitka, ako se osporava postojanje nedostatka robe ili nepravilnost u pružanju usluge.
Jamstvo zadovoljstva
Posvećeni smo najvišim etičkim standardima u poslovanju i zaštiti potrošača, što je ujedno i naše 100% jamstvo zadovoljstva.
Proizvodi koji imaju jamstvo zadovoljstva vidljivo su označeni u web trgovini. Ako korisnik (kupac) nije zadovoljan kupnjom, trgovac će vratiti cijenu kupnje u cijelosti u roku od 30 dana od dana polaganja prava na jamstvo. Jedini trošak koji snosi korisnik (kupac) zbog jamstvenog jamstva je trošak vraćanja proizvoda Trgovcu.
Jamstvo zadovoljstva vrijedi 30 dana od datuma kupnje za proizvode u količini koje jedna osoba koristi u razdoblju od mjesec dana. Korisnik (kupac) također može dobiti povrat paketa namijenjenog višemjesečnoj upotrebi, ali trgovcu mora vratiti proizvode koji još nisu korišteni neoštećeni, u izvornom pakiranju i količini, uključujući pakiranje korištenih proizvoda, osim ako proizvodi su uništeni, oštećeni, izgubljeni bez obzira na to što se njihova količina smanjila, a da korisnik (kupac) nije kriv.
Jamstvo zadovoljstva može se zatražiti samo uz originalnu fakturu korisnika (kupca).
Kupac (korisnik) više ne može tražiti jamstvo zadovoljstva više od jednom godišnje za isti proizvod. Korisnik može zatražiti najviše tri jamstva zadovoljstva za različite proizvode u roku od jedne godine.
Trgovac jamči da će proizvod besprijekorno služiti svojoj svrsi ako kupac slijedi dane upute i to je osnova za provođenje jamstva zadovoljstva.
Trgovac će vratiti kupnju u roku od 30 dana na vaš bankovni račun, što je stoga korisnik (kupac) odredio u svom zahtjevu.
Dostava
Trgovac će naručene proizvode isporučiti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Trgovac zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ako će moći učinkovitije ispuniti narudžbu.
U slučaju vidljivog oštećenja ambalaže ili robe, prigovor kupca mora se podnijeti dobavljaču ili dostavnoj službi po primitku robe. Kupac nije dužan prihvatiti takvu robu i može odbiti pošiljku. U slučaju da je paket fizički oštećen, nema sadržaja ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u paketu oštećeni, ali kupac je takav paket ipak preuzeo, kupac tada mora pokrenuti postupak prigovora kod davatelja usluge.
Rok isporuke robe je unutar 5 dana.
Proizvode isporučuje GLS Slovenija i Pošta Slovenije. Trgovac zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ako će moći učinkovitije ispuniti narudžbu.
Po isporuci, dostavljač će vas nazvati i dogovoriti se s vama da preuzmete paket.
Dostava proizvoda ograničena je na Sloveniju i Hrvaško.
Trošak dostave putem GLS-a
Trošak dostave ovisi o iznosu narudžbe:
- za narudžbe do 350 KN trošak dostave je 37,66 KN
- za narudžbe veće od 350 KN trošak dostave je takoder 37,66 KN.
Troškovi dostave jednaki su za cijelu Hrvatsku.
Rok isporuke je 5 radnih dana.
Kupac također može platiti otkupnu cijenu za proizvode putem GLS Slovenija debitnim karticama putem POS terminala koji kurir ima kod sebe. rilikom podmirivanja naknade putem POS terminala, kupcu se naplaćuje provizija u iznosu od 1,5% i PDV, koji naplaćuje GLS Slovenija u ime banke koja pruža uslugu plaćanja putem POS terminala.
Sigurnost
Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka i plaćanja.
Sigurnim autorizacijama i transakcijama kreditnim karticama upravljaju ovlašteni mrežni sustavi. Autorizacija kreditnih kartica vrši se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka u bankama. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju trgovca.
Korisnik je također odgovoran za sigurnost osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke, kao i odgovarajući softver i antivirusnu zaštitu svog računala.
Odgovornost
Grandevita nije odgovorna za posljedice uporabe proizvoda kupljenih putem web trgovine, koje su posljedica uporabe koja nije u skladu s uputama za uporabu ovih proizvoda.
Sadržaj na web mjestu namijenjen je informativnoj i obrazovnoj upotrebi i nije zamjena za liječničko savjetovanje. O korisnosti naših savjeta i prijedloga, savjetujemo kupca da se posavjetuje sa svojim osobnim liječnikom, ovisno o njegovom zdravstvenom stanju.
Davatelj posluje u skladu s važećim zakonom i u svakom trenutku brine o korisnicima i kupcima. U slučaju bilo kakvog spora, potrudit će se postići sporazumno rješenje. Sve moguće prigovore kupac može uputiti na objavljene kontakte.
Davatelj usluge Grandevita ulaže sve napore kako bi osigurao da podaci u web trgovini budu ažurni i točni, ali zbog specifičnosti poslovanja internetske trgovine, isporuka ili cijena mogu se promijeniti u tako kratkom vremenu da se podaci o web stranicu nije moguće ispraviti. U tom će slučaju davatelj obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu povlačenje iz narudžbe ili sporazumno rješenje.
Korisnici nas mogu upozoriti na bilo kakve pogreške u bilo kojem trenutku, na čemu ćemo vam u Grandeviti biti iskreno zahvalni.
Prigovori i sporovi
Grandevita je sukladna važećim zakonima o zaštiti potrošača. Čini sve napore kako bi ispunio svoju dužnost uspostaviti učinkovit sustav rješavanja pritužbi i odrediti osobu s kojom kupac može kontaktirati telefonom ili e-poštom u slučaju problema.
Prigovor se podnosi putem e-adrese info@grandevita.si. Žalbeni postupak je povjerljiv.
Davatelj je svjestan da je osnovna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudske nagodbe, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. Stoga davatelj nastoji najbolje što može riješiti sve sporove sporazumno.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova.
U skladu sa zakonskim normama, Grandevita ne prepoznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova ( ZIsRPS).
Grandevita, kao pružatelj internetske prodaje u Republici Sloveniji, na svojoj web stranici objavljuje poveznicu na mrežnu platformu za rješavanje potrošačkih sporova Europske komisije (platforma SRPS). Platforma je dostupna na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Izjava o propisima proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ZIsRPS), Uredbe EU br. Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 21. svibnja 2013. o mrežnom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22 / EC.
Kupovinom narudžbe u web ljekarni www.grandevita-shop.si, kupac se slaže s općim uvjetima.
Učinci korištenja proizvoda mogu se razlikovati od pojedinca do pojedinca i mogu se razlikovati od onih opisanih na web mjestu. Naši proizvodi nisu namijenjeni prevenciji ili liječenju bilo koje bolesti ili ozbiljne bolesti.